2011. okt. 9.

Pékkifli

Nem vagyok pék és soha nem is leszek, ezt a nemes, ámde nagyon nehéz hivatást meghagyom arra rátermettebbeknek. Itthon viszont szívesen sütögetek ezt-azt. Mondjuk kiflit.  

A napokban sodródtam Moha blogjára, ahol a fantasztikus mézeskalács-csodák között péksütiket is találtam. Egyikük ez a remek pékkifli, ami eredetileg Illéskrisz blogjáról való. 



Természetesen  nem  tudtam  ellenállni  a  vonzásának  és  ma  sütöttem  egy  adagot, ami  16 db-ot jelent. Frissen rendkívül finom, minden eddigi receptemet felülmúlja. Azt olvastam, másnap is csodálatos, de erről még nem tudok beszámolni. Moha kiflijei sokkal egyenletesebbek, de Ő gyakorlottabb e téren. Mindenesetre köszönöm Neki, hogy közvetítette ezt a fantasztikus receptet.
Természetesen a házi kifli mellé hazai paradicsom és májas illik. Nagyon finom volt ez a reggelink. :)


1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...