2012. jan. 8.

Teás doboz

Sokáig őrizgettem ezt a dombormintás papírt és még néhány társát, mert sajnáltam megszabdalni. De igazad van Éva, bátran el kell használni mindent :).
Elaine mágikus dobozainak nagy csodálója vagyok, úgy éreztem egy hasonló projekt méltó lesz a féltett óceánkék papíromhoz. Nem is díszítettem túlságosan, hiszen önmagában is gyönyörű.







Elkészítéséhez az alábbi minta segítséget nyújthat. Bár nem jelöltem külön a tasak tartó pántok helyét, azt hiszem ez nem fog senkinek sem gondot okozni. 



3 megjegyzés:

  1. WOW! Betka, this is so gorgeous. A beautiful design and so many pretty details. Love it!

    Donna x

    VálaszTörlés
  2. Wowww Betka this looks fantastic, the design and colours are beautiful this is awesome.
    Hugs
    Lorraine x

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...