2012. febr. 19.

Torták

És akkor most egy kis finomság. Illetve kettő --nem ékeskedem más tollával, ezeket a fiam készítette és büszke vagyok rá.


Ez az én legutolsó szülinapi meglepim volt. Kedvencem a szilvásgombóc torta, így gyermekem alaposan utánajárt és időt, energiát nem sajnálva elkészítette. Nagyon finom volt. Annak idején valahogy nem posztoltam, de most előkerültek ezek a képek és gondoltam, kicsit dicsekszem vele. 





Ezt szintén fiacskám készítette, gesztenyés torta a szüleim házassági évfordulójára.


Holnap hozok még egy tortát, azt már én sütöttem. :)

1 megjegyzés:

  1. Wow! these look gorgeous Betka!! I bet they were delicious!!
    Hope you had a good weekend!
    Big Hugs
    Sue xx

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...