2013. szept. 30.

Szülinapi üdvözlőlap mellé egy torta "véletlenül"

Ismét elővettem a rácsos sablonom, mert egy könnyed képeslapot szerettem volna készíteni. Nem is értem, miért nem használom többször, pedig igazán szeretem.


Na és miként lehet tortát sütni véletlenül? Talán sehogy, ám "véletlenül" :)) úgy alakult, hogy sógornőm tortáját nekem kellett elkészítenem, bár eredetileg nem ez volt a terv. Gondolatban sokkal szebben mutatott, de végül még ennek is örülök, mert a díszítésnél végig remegett a kezem, izgultam, hogy elkészüljön, mire vinni kell. A kép mobillal készült, indulás előtt két perccel.



3 megjegyzés:

  1. Ciao Betka...
    your card is wonderful...the grid give a beautiful effect. And tha cake mmmmmmmmmmmmmmm very good...kisses Ada

    VálaszTörlés
  2. De jóóó! :) Végre torta is van! Nagyon szép mindkét alkotásod Betka!

    VálaszTörlés
  3. Oh this is beautiful Betka… the flowers and the lattice are gorgeous together!
    Ooh that cake looks yummy!!… it's beautifully decorated !!
    Hope you have a good week!
    Take Care
    Hugs Sue xx

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy nálam jártál és azt is, hogy megosztod velem a véleményed.
Várlak szeretettel máskor is!
(:Betka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...